اعزام محمدابراهیمی به بیمارستان

 محمدابراهیمی، فعال مدنی محبوس در زندان رجایی شهر، به بیمارستان اعزام شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، محمدابراهیمی، فعال مدنی، روز یکشنبه نهم اسفند، جهت معاینه و انجام آزمایش از زندان رجایی شهر به بیمارستان منتقل شد.

محمدابراهیمی، فعال مدنی که از مشکلات ریوی، خون‌ریزی کلیه و آسم رنج می‌برد، طی هفته گذشته چندین بار دچار تنگی نفس، سردرد و حالت تهوع شده و در وضعیت بد جسمانی می‌باشد.

همچنین گفتنی است که طی چند هفته گذشته امواج پارازیت اندازهای زندان رجایی شهر شدت گرفته به‌طوری‌که بر سلامت تمامی زندانیان سیاسی از جمله آقای ابراهیمی تأثیرات منفی گذاشته است. این پارازیت‌ها بشدت برای سلامتی زندانیان مضر بوده و می‌تواند باعث شیوع خشکی مخاط، درد عضلانی و سردرد در بین زندانیان شود.

این فعال مدنی در روز شنبه ۱۹ دی‌ماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی – انتظامی در حالی بازداشت شد که در مرخصی درمانی به سر می‌برد؛ وی ابتدا به زندان اوین و ازآنجا به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

سید محمدابراهیمی عضو «کمیته مادران عزادار پارک لاله» در ۲۲ آذرماه سال ۸۹ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به اتهام «توهین به رهبری» و «اقدام علیه امنیت ملی» در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه به ۵ سال زندان محکوم شد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.