تجمع اعتراضی پیمانکاران در مقابل ساختمان شورای شهر سنندج

جمعی از پیمانکاران طلبکار از شهرداری سنندج، ظهر امروز در مقابل ساختمان شورای شهر سنندج نسبت به عدم دریافت مطالبات خود تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل ازکُردتودی، جمعی از پیمانکاران طلبکار از شهرداری سنندج، ظهر امروز در مقابل ساختمان شورای شهر سنندج نسبت به عدم دریافت مطالبات خود تجمع اعتراضی کردند.

یکی از این پیمانکاران طلبکار از شهرداری سنندج گفت: از ۲ سال گذشته بسیاری از کارهای عمرانی شهرداری سنندج را انجام داده‎ایم و با وجود اسناد مالی، طلب‎های معوقه ما پرداخت نشده است.

وی اظهار کرد: بهانه مجموعه شهرداری نداشتن پول و اعتبار است درحالی که برخی از پیمانکاران به دلیل داشتن رابطه‌هایی در شورا و شهرداری مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

این پیمانکار طلبکار سنندجی تصریح کرد: مجموع طلبکاری ۴۰ نفری ما پیمانکاران حدود ۳ تا ۳. ۵ میلیارد تومان است و با این شرایط موجود بعید است که شهرداری بتواند قبل از سال جدید این بدهی‎‌ها را تسویه کند.

یکی دیگر از پیمانکاران گفت: متاسفانه بسیاری از اعضای شورای شهر سنندج درب اتاق‎های خود را بسته‎اند و به هیچ عنوان پیگیر مشکلات ما نیستند.

وی تصریح کرد: ادامه شرایط موجود موجب تعطیل شدن کارگاه‎های ما و ورشکستگی کامل برای بخش خصوصی است که دولت و مجموعه مدیریتی استان فکری اساسی به حال ما کنند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.