تهدید به ضبط وثیقه سعید حسین‌زاده، فعال مدنی

اجرای احکام دادسرای اوین با ارسال اخطاریه‌ای، تهدید به ضبط وثیقه سعید حسین‌زاده که به دلیل نیاز مبرم به درمان و پزشک متخصص در بیرون از زندان به سر می‌برد، نمود.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، حسن حاجیلو، دادیار اجرای احکام جرائم امنیتی با ارسال اخطاریه‌ای به وثیقه گذار سعید حسین‌زاده تهدید کرده است، اگر ظرف مدت یک ماه پس از دریافت اخطاریه نسبت به معرفی این فعال مدنی اقدام ننمایند وثیقه به نفع حکومت جمهوری اسلامی ضبط می‌شود.

در همین رابطه سعید حسین‌زاده در صفحه فیس بوک خود نوشت: «تا به امروز هنوز نتوانستم درک کنم که چه چیز اطلاعات سپاه را بر آن داشت تا ده نفر نیروی مسلح برای دستگیری یا به عبارتی به گروگان بردن من اعزام کنند. آیا جوانی بیست‌وسه‌ساله که هیچ دستی در سیاست و جریانات نیز نداشت، به این اندازه خطرناک بود!؟

امروز نیز نمی‌توانم درک کنم که چرا روند درمان آسیب‌هایی که در زندان به من واردشده است، تعدادی از مسئولین و برادران را تا این حد به وحشت انداخته که روزی آرامش ندارند و هر هفته تهدید و اخطاریه‌ای روانه می‌کنند که اگر با پای خودم به زندان برنگردم چه‌کار می‌کنند و چه‌کار نمی‌کنند.

می‌توانید قدرتتان را به کار ببندید و به من مهلت ندهید. بعد به تماشا بنشینید که من نیز در کنار شما به تماشا نشسته‌ام تا ببینیم قدرت شما برنده‌تر است یا مظلومیت ما.»

پیش‌تر روز دوشنبه ۲۶ بهمن‌ماه، سعید حسین‌زاده به بیمارستان «امام خمینی» اعزام و با معاینهٔ پزشکان، عدم تحمل کیفر از سوی بیمارستان تائید شد. پزشکان بیمارستان «امام خمینی» اعلام کرده‌اند که رماتیسم مفصلی به قلب او سرایت کرده و نیاز به معالجه دارد و شرایط حبس برای وضعیت وی مناسب نیست.

سعید حسین زاده

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.