تجمع جوانان بیکار آبادانی روبری پالایشگاه آبادان

تعدادی از جوانان بیکار جویای کار در شهر آبادان با تجمع در مقابل پالایشگاه آبادان خواستار به کارگیری در این پالایشگاه شدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این افراد با ابراز گلایه از پیمانکاران این پالایشگاه به دلیل به کارگیری افراد غیر بومی در پالایشگاه آبادان، جذب جوانان بومی در پالایشگاه آبادان را خواستار شدند.

حاضران در این اجتماع گفتند: “که با داشتن زن و بچه و نداشتن امرار معاش از بیکاری رنج می بریم این در حالی است که پیمانکاران پالایشگاه آبادان، غیربومیان را استخدام کرده اند”.

آنان افزودند: “کارکنان جز مطالبه صنفی دنبال چیز دیگری نیستند و همه به آرمان های نظام جمهوری اسلامی معتقد و پایند هستند ولی تحمل تبعیض در به کارگیری نیروهای غیر بومی در پالایشگاه را ندارند”.

تجمع کنندگان در حالی که نیروی انتظامی و نیروی حراست پالایشگاه در محل حاضر بود با قول رسیدگی مشکل آنها از سوی مسئولان بعد از دو ساعت محل را ترک کردند.

سیدعلی نوربخش مدیر روابط عمومی پالایشگاه آبادان نیز گفت: “بیشتر جذب نیروی پالایشگاه آبادان بر عهده پیمانکاران است و این شرکت، در جذب نیرو دخالتی ندارد”.

پالایشگاه آبادان پنج فرآورده اصلی، تولید و تامین ۲۵ درصد از فراورده های نفتی مورد نیاز داخل کشور را برعهده دارد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.