تحصن کارگر بازنشسته شهرداری در اعتراض به معوقه ۹ سال حقوق و بازنشستگی

کارگر بازنشسته شهرداری سراوان که از سال ۸۶ حقوق دریافت نکرده است، از ابتدای هفته کارگر با لحاف تشک درب شهرداری این شهرستان تحصن کرد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از شستون، چهار روز است که کارگر بازنشسته شهرداری سراوان با لحاف تشک در شهرداری این شهرستان جهت دریافت حقوق خود تحصن کرده است.

عبدالله محتاج زهی کارگر بازنشسته شهرداری با اشاره به وضع معیشتی خود گفت: “از سال ۸۶است که شهرداری به من حقوق نداده است و از نه میلیون حق باز نشستگی فقط دو میلیون تومان به من داده اند”.

این کارگر با بیان اینکه پولی جهت خرید نان برای خانواده خود ندارد، افزود: “چند روز است که برای گرفتن حق خود با لحاف و تشک داخل شهرداری تحصن کرده ام”.

وی خاطرنشان کرد: “از ۶۰ میلیون حق سنوات با شکایت و پیگیری از اداره کار، توانستم ۲ میلیون تومان از حق خود را بگیرم”.

عبدالله محتاج زهی با بیان اینکه بچه هایم مریض هستند و پول ویزیت آن ها را ندارم، افزود: “خانه ام خراب است و نیاز به تعمیر دارد”.

وی با اشاره به ۳۱ سال خدمت در شهرداری خاطر نشان کرد: در سال ۹۴ بازنشسته شدم و فقط توانسته ام ۱۶ میلیون از حق الزحمه خود را دریافت کنم.

عبدالله محتاج زهی در پایان با وجود اینکه همسرش بیماری قند و چربی خون دارد، تصریح کرد: “حتی پول درمان بیماری همسرم را هم ندارم”.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.