شکنجه و قتل همسر بعد از ۱۰۰ ساعت فیلمبرداری

زنی پس از ماهها شکنجه توسط همسرش به قتل رسید. متهم که مراحل شکنجه را فیلمبرداری میکرد از ابزار و ادوات متعددی برای شکنجه استفاده کرده بود. وی در مورد انگیزه این جنایت فجیع گفت “احساس می‌کردم همسرم با مردان غریبه رفت و آمد دارد، به همین دلیل ماه‌ها دست و پای او را با زنجیر می‌بستم و او را در خانه حبس می‌کردم تا به رابطه‌اش اعتراف کند، اما او واقعیت را نمی‌گفت. او را کتک زدم و از اعترافاتش فیلم تهیه کردم تا بعد‌ها بتوانم از آن در دادگاه استفاده کنم.”

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از جام نیوز، زن جوان مدت‌ها در اتاقی حبس شده و انواع و اقسام وسایل به دیوار آویخته شده بود تا او شکنجه شود. ۱۰۰ ساعت فیلمبرداری از شکنجه‌هایش، تائیدی بر این حادثه تلخ بود. در قسمتی از فیلمی که همسرش گرفته بود او با چکش ضربات متعددی را به سر همسرش وارد می‌کند و بعد از آن با انواع و اقسام شلاق‌ها به جانش می‌افتاد و او را کتک می‌زد.

پنجم شهریور سال ۸۹ جنایتی خاموش در پایتخت رخ داد و عامل این جنایت، مخفیانه جسد را به جنگل‌های شمال انتقال داد تا راز مرگ هولناک زن جوان برای همیشه مخفی بماند. اما چهار ماه بعد از این حادثه، دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و از قتل مادرش بر اثر شکنجه‌های مرگبار پدرش خبر داد. صحبت‌های دختر جوان باعث دستگیری پدر و کشف بقایای جسد مادرش در جنگل‌های شمال شد.

در بازرسی از خانه مرد شکنجه‌گر انواع و اقسام شلاق‌ها و وسایلی که برای شکنجه استفاده می‌شد، کشف شد. مرد شکنجه‌گر که از شکنجه‌های خود فیلمبرداری کرده بود به قتل همسرش اعتراف کرد و انگیزه خود را از این جنایت هولناک اینطور بیان کرد: «احساس می‌کردم همسرم با مردان غریبه رفت و آمد دارد، به همین دلیل ماه‌ها دست و پای او را با زنجیر می‌بستم و او را در خانه حبس می‌کردم تا به رابطه‌اش اعتراف کند، اما او واقعیت را نمی‌گفت.

او را کتک زدم و از اعترافاتش فیلم تهیه کردم تا بعد‌ها بتوانم از آن در دادگاه استفاده کنم. من در شرایط روانی بدی بودم، چون همسر و فرزندانم می‌خواستند به من تلقین کنند که تحت‌تأثیر مصرف شیشه دچار توهم شده‌ام و گمان می‌کنم همسرم با افراد غریبه در ارتباط است.»a

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.