حکم اعدام محمدرضا حدادی به اجرای احکام رفته است

محمدرضا حدادی متولد ۱۳۶۶ که از سال ۱۳۸۱ در زندان است و به اتهام قتلی که در ۱۵ سالگی مرتکب شده، به گفته پدرش احتمالا روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد اعدام خواهد شد. از طرف دایره اجرای احکام به خانواده حدادی این خبر را اطلاع داده‌اند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از دویچه وله فارسی، متهمی که زمان ارتکاب قتل تنها ۱۵ سال داشته است، احتمالا فردا صبح سه‌شنبه ۱۱ خرداد (۳۱ مه) در زندان شیراز به دار آویخته می‌شود.

پدر محمدرضا حدادی گفت: که از طرف دایره اجرای احکام با او تماس گرفته و این خبر را داده‌اند. خود محمدرضا نیز تلفنی به خانواده‌اش گفته که امشب قرار است او را به بخش اجرای احکام منتقل کنند.

حکم اعدام محمدرضا حدادی تا کنون دو بار تا مرحله اجرا رفته اما متوقف شده است. به گفته پدرش خانواده مقتول تقاضای اجرای حکم را کرده‌اند و به همین دلیل حکم به اجرای احکام رفته است.

محمدرضا حدادی متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۶ در زمان دستگیری ۱۵ سال داشته و متهم به سرقت منجر به قتل است.

او در تحقیقات اولیه و در دادگاهی که در ۸ آبان ۱۳۸۲ برگزار شد اعتراف به سرقت و قتل کرده بود، اما سپس در ۱۶ آبان همان سال طی نامه‌ای به دادگاه نوشت که یکی از متهمین با وعده پرداخت پول از وی خواسته با توجه به صغر سن ارتکاب قتل را به عهده بگیرد. او همچنین نوشت که فریب متهم دیگر را خورده و در ارتکاب جرم نقشی نداشته است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.