تهدید دادستانی به برخورد با عوامل رقص در دانشگاه سیستان و بلوچستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از ورود دادستانی به ماجرای رقصیدن تعدادی دانشجو در حاشیه برگزاری یک جشنواره در یکی از دانشگاه‌های این استان خبر داد و گفت دادستانی ماجرای رقصیدن عده‌ای در مراسمی در دانشگاه سیستان و بلوچستان را پیگیری می‌کند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از میزان، در پی رقصیدن تعدادی از دانشجویان در حاشیه یک مراسم جشن عمومی در دانشگاه سیستان و بلوچستان محمد مرزیه دادستان عمومی و انقلاب این استان، از ورود دادستانی به این موضوع خبر داد و گفت: “گزارش این اتفاق به دست ما رسیده است و پیگیری‌های لازم در حال انجام است”.

گفتنی است در روزهای اخیر و بعد از انتشار سلسله تصاویر از رقص دانشجویان در دانشگاه سیستان و بلوچستان به بهانه دو جشنواره علمی حرکت و جشنواره اقوام بعضی از مسئولین استان به این اتفاقات واکنش نشان دادند.

سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه گفت: “اگر دانشگاه بنا باشد به رقص و پایکوبی بپردازد، درب آن باید تخته شود”.

نماینده زاهدان نیز در واکنش به این اقدام گفت: “متاسفانه باید احساس شرمندگی کرد که این مرکز علمی به بهانه های مختلف تبدیل به رقاص خانه بشود”.

وی ادامه داد: “به نظرمی آید مسئولین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه وظایف خود را فراموش کرده اند و نظارت خود را از یاد برده اند”.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.