پلمب ۲۷ واحد صنفی در همدان

 رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان گفت طی اجرای طرح پاکسازی و ساماندهی واحدهای صنفی این استان ۱۴۵۰ قطعه عکس ژورنال با تصاویرممنوعه به همراه ۱۶۱ پوشاک غیرمجاز و ۲۱ عدد کیف زنانه با تصاویر ممنوعه و ۲۴۳ عدد انواع اقلام ممنوعه با نمادهای غربی کشف شد، وی تاکید کرد “۲۷ واحد صنفی متخلف نیز برابر مفاد قانون نظام صنفی پلمب شد”.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از مهر، سرهنگ احمد رحیمی گفت: “به منظور ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در واحدهای صنفی پوشاک همدان و به منظور جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی و همچنین ارتقا امنیت پایدار در اینگونه مراکز، اجرای طرح کنترل و نظارت برصنوف در شهر همدان، توسط عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در دستور کار قرار گرفت”.

وی ادامه داد: “ماموران این پلیس طرح ضربتی پاکسازی صنوف عرضه پوشاک را اجرا و از تمام واحدهای صنفی به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید و بر آنها نظارت کردند”.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۱۴۵۰ قطعه عکس ژورنال با تصاویرممنوعه به همراه ۱۶۱ ثوب البسه غیرمجاز و ۲۱ عدد کیف زنانه با تصاویر ممنوعه و ۲۴۳ عدد انواع اقلام ممنوعه با نمادهای غربی کشف شد، گفت: “۲۷ واحد صنفی متخلف نیز برابر مفاد قانون نظام صنفی پلمب شد”.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: “در این طرح ضمن ملزم کردن متصدیان صنوف به رعایت شئونات اسلامی و مقررات و آئین نامه نظارت بر اماکن عمومی از آنها تعهدات لازم اخذ و با خاطیان برابر قانون و مقررات برخورد شد”.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.