خانواده یکی از کارگران کشته شده در حوادث پتروشیمی ایلام: هنوز در مورد علت حادثه توضیحی به ما نداده‌اند

با وجود گذشت بیش از ۱ ماه از فوت ۲ کارگر پتروشیمی ایلام که در پروژه الفین ۱۳ کار می‌کردند، پتروشیمی ایلام و اداره کار شهرستان ایلام در خصوص علت فوت آنها هیچگونه اظهار نظری نکرده‌اند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل ایلنا، خانواده‌های کارگری که در روز ۱۲ اردیبهشت ماه براثر وقوع حادثه در پتروشیمی ایلام جان خود را از دست دادند؛ می‌گویند: با گذشت بیش از یک ماه از این حادثه هنوز پاسخ روشنی به آنها داده نشده است.
علی کاظمی کارگر جوشکاری بود که به عنوان نیروی پیمانکاری در پروژه الفین ۱۳ پتروشیمی ایلام مشغول کار بود و براثر حادثه سقوط از ارتفاع در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جان خود را از دست داد.
خانواده این کارگر فوت شده می‌گویند با وجود آنکه در یک ماه گذشته کارشناسان قانونی از جمله بازرسان اداره کار برای بررسی این حادثه اقدام کرده‌اند اما تا این لحظه توضیحی مشخصی در مورد این حادثه به آنها داده نشده است.
به فاصله یک روز بعد از حادثه منجر به فوت این کارگر پتروشیمی ایلام، «مرادجان قبادی» یکی دیگر از کارگران پیمانکاری که بازهم در واحد الفین همین مجتمع پتروشیمی کار می کرد براثر برخورد یک دستگاه جرثقیل درحال تردد با داربست دچار حادثه سقوط از ارتفاع شده و به پس از گذشت دو روز جان خود را از دست می‌دهد.
در زمان انتشار خبر این حادثه به نقل از افراد شاغل پتروشیمی ایلام اعلام شد که در وقوع این حوادث ساعات بالای کار روزانه کارگران واحد الفین نمی‌تواند بی‌تاثیر بوده باشد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.