تجمع کارگران کارخانه زغالشویی زرند جلوی فرمانداری و دادگستری زرند

قشر زیادی از جامعه زرند را کارگران شامل می شوند که متاسفانه در سال های اخیر به دلیل رکود ایجاد شده در اقتصاد کشور اولین قشری که بیشترین ضربه را از این رکود چندین ساله خورده اند همین کارگران هساند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از صدای زرند، در روزهای اخیر شاهد تجمع اعتراضی جمع زیادی از کارگران بخش های مختلف صنعتی و معدنی شهرستان زرند بوده ایم که این بار کارگران کارخانه زغالشویی با تجمع جلوی فرمانداری و دادگستری این شهر مراتب اعتراض آرام خود را به گوش مسئولین رساندند.

در ابتدا این کارگران که تعداد آنان طبق گفته حاضرین حدود ۱۰۰ نفر بوده است جلوی فرمانداری تجمع کردند. این جمعیت پس از اعتراض به سمت دادگستری زرند و دفتر امام جمعه زرند حرکت کردند.

شاید مدیریت این شرایط آن هم با وجود رکود اقتصادی کنونی برای کارفرمایان و مدیران اجرایی شهرستانی و استانی کاری سخت باشد، اما به گفته کارگران حاضر در این تجمع، در همین شرایط رکود اقتصادی هم استخراج و فروش زغال سنگ از معادن شهرستان های زرند، کوهبنان و راور در حال انجام می باشد اما حدود ۴ ماه است که حقوقی به کارگران این معادن پرداخت نشده است و این موضوع شرایط زندگی این عزیزان به شدت مختل کرده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.