تو را به خدا جلوی اعدام شهرام را بگیرید/ بگذارید برای آخرین بار شوهرم را ملاقات کنم

همسر شهرام احمدی، زندانی اهل سنت که برای آخرین دیدار برای دیدار همسرش به زندان رجایی شهر میرود، گفت تو را به خدا بگذارید برای آخرین بار همسرم را ملاقات کنم.

همسر شهرام احمدی، زندانی اهل سنت به گزارشگر تارنگار حقوق بشر در ایران گفت: «به خاطر خدا به دادمان برسید؛ دارند یک بی‌گناه را بالای دار می‌برند. به ما رحم کنید.»

وی ادامه داد: «شوهر شهرام احمدی پرونده‌اش ناقص است، جرمی مرتکب نشده است تا اعدام شود. چرا کسی پاسخگو نیست.»

شهرام احمدی به همراه ۳۵ زندانی اهل سنت در یورش شب گذشته گارد زندان به سلول انفرادی منتقل و قرار است که این زندانیان با طلوع خورشید فردا به چوبه دار سپرده شوند.

تاکنون ۲۰ تن از خانواده این زندانیان با دریافت تماس از طرف مقامات قضایی باخبر شدند که سحرگاه فردا احکام این زندانیان به اجرا درمی‌آید. این خانواده‌ها صبح امروز به‌طرف شهرستان کرج راه افتاده بودند.

همسر این زندانی که در وضعیت روحی وخیمی به سر می‌برد از مقامات قضایی درخواست کرد تا پرونده شهرام احمدی را به در یک دادگاه علنی و یک قاضی عادل بدهند تا بی‌گناهی او را ثابت کنیم.

وی گفت: «جمهوری اسلامی که راه حضرت علی را در پیش گرفتید، آیا حضرت علی یک بی‌گناه را اعدام می‌کرد؟ به شوهرم رحم کنید، او بی‌گناه است.»

وی در پیامی به احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل گفت: «آقای شهید شما مدافع حقوق بشر هستید، پرونده شوهر پر از نقض است، بی‌گناه است، تو را به خدا جلوی اعدام شهرام را بگیرید.»

 

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.