قطعه قطعه کردن لوله‌های آب یک مدرسه در اهواز توسط سازمان آب!

مأموران سازمان آب پس از قطع آب یک مدرسه دولتی در کیان‌آباد اهواز، لوله‌های سبز و انشعابات داخلی آن را به‌ بهانه داشتن بدهی با قیچی قطعه‌قطعه کردند!.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایسنا، مدرسه دولتی آزادی ۲ ناحیه چهار اهواز پس از دریافت قبض‌های نجومی از سازمان آب در پی یافتن علت موضوع بر می‌آید. این مدرسه که کنتور آب هم ندارد، بارها از سازمان آب درخواست نصب کنتور می‌کند اما هربار با بهانه‌ای مواجه می‌شود و در نهایت به دلیل انباشت بدهی‌ها، به مدت یک ماه با قطعی آب سر و کله می‌زند تا این‌که دوشنبه هفته جاری مأموران سازمان آب وارد این مدرسه شده و با قیچی اقدام به قطعه قطعه کردن لوله های سبز و انشعابات داخلی این مدرسه می‌کنند!

در حالی‌که پیش از این قطعی برق سریالی برخی مدارس استان به‌عنوان اهرمی برای فشار به مدارس و تسویه بدهی آن‌ها خبرساز شده بود – با وجود این‌که مدیرکل آموزش‌وپرورش خبر از بدهی ۹ میلیاردی سازمان برق به این اداره می‌دهد – اکنون و در فاصله نزدیک به یک ماه تا بازگشایی مدارس، به نظر می‌رسد سازمان آب نیز با همین الگو و بلکه به مراتب شدیدتر درصدد تسویه بدهی آب مدارس است؛ حتی اگر از مسأله صدور قبض‌های نجومی بدون کنتور! چشم‌پوشی کنیم، در این میان این سؤال باقی می‌ماند که این سازمان با چه مجوزی اقدام به ورود به مدرسه و تخریب لوله‌کشی داخلی آن کرده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.