مشکلات بی‌پایان همسایگان راه آهن/ یک ماه گذشت از حل مشکل خبری نشد

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: قرار بود یک ماه بعد از حضور مدیرعامل راه‌آهن در صحن شورا درخصوص مشکلات مناطق ۱۷ و ۱۸ تصمیم‌گیری شود اما بیش از یک ماه است در سکوت خبری به سر می‌بریم.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به عبور خط راه‌آهن از مناطق ۱۷ و ۱۸ و مشکلاتی که شهروندان این مناطق با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند گفت: چند سالی است که زندگی مردم در این مناطق با چالش‌ها و مشکلات جدی مواجه شده و متاسفانه مسئولان امر هرازچندگاهی وعده‌هایی برای حل این معضل دادند که تا امروز عملی نشده است.

سروری با بیان این‌که جمع شدن معتادان و قطع شدن مسیرهای ارتباطی منطقه مشکلات جدی را برای شهروندان ایجاد کرده است، گفت: فریاد اعتراض شهروندان این دو منطقه مدت‌ها است بلند شده اما بااین‌حال هیچ پیشرفتی از وعده‌های مسئولان راه‌آهن و مدیریت شهری عملی نشده است.

همچنین او اضافه کرد: قرار بود بعد از حضور مدیرعامل راه‌آهن در جلسه شورای شهر ظرف یک ماه موضوع به نتیجه مشخص رسیده و نتایج آن اعلام شود اما حالا بیش از یک ماه گذشته و در سکوتی خبری به سر می‌بریم.

سروری گفت: با این بدقولی مسئولان، کم‌کم امید مردم ناامید و دیوار بی‌اعتمادی بین وعده‌های مسئولان و مردم بلندتر می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این‌که هر بار شاهد تکرار مکرارت از طرفین ماجرا هستیم و موضوع به نتیجه نمی‌رسد بیشتر از هر چیز خاطر مردم منطقه را آزرده کرده است.

وی گفت: مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ از وجود خط آهن در این مناطق از یک سو و فقدان ورزشگاه‌ها و فضای سبز مناسب در این مناطق رنج می‌برند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.