کارگران نفت و گاز گچساران خطاب به وزیر کار: منتظر تحقق وعده‌ها هستیم

جمعی از کارگران نفت و گاز گچساران در آستانه سفر وزیر کار به استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار نامه‌ای نسبت به عدم تحقق وعده‌های داده‌ شده در زمینه اجرای یکسان‌سازی حقوق و مزایای پرسنل، انتقاد کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، جمعی از کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در آستانه سفر وزیر کار به استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار نامه‌ای خواهان یکسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران این شرکت شدند.

در بخش‌هایی از این نامه ضمن انتقاد از عدم تحقق وعده‌های داده شده، آمده است: آقای وزیر؛ یکسان‌سازی حقوق کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نه تنها اجرا نشد، بلکه اجرای ناقص طرح طبقه‌بندی مشاغل و لحاظ نشدن مدرک تحصیلی و سابقه کار کارگران باعث دلزدگی و افسردگی چهار هزار و اندی کارگری شده که با حداقل حقوق (حقوق پایین‌تر از کارگران قراردادی سایر ادارات) رنج و زحمت اصلی استخراج یک چهارم نفت و گاز کشور را برعهده دارند.

در ادامه این نامه آمده است: عدم پرداخت حق و حقوق واقعی کارگران شرکت نفت و گاز گچساران این روزها باعث افزایش خسارت‌های جانی و مالی در این شرکت شده است.

در پایان این نامه کارگران آمده: ما همچنان منتظر تحقق وعده‌های شما هستیم. ما بر آن عهد که بستیم هستیم شما هم خلف وعده نکنید.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.