پلیس شیراز با ‘شلوارهای ریش‌ریش و مانتوی چسبان و شیشه‌ای’ برخورد می‌کند

سرهنگ سید موسی حسینی گفته است که طرح برخورد با فروش آنچه او پوشاک نامتعارف خوانده در شیراز به اجرا در می‌آید.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، رئیس‌پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: طرح برخورد با فروش پوشاک نامتعارف در شهر شیراز را اجرا می‌کنیم که شلوار مردانه و زنانه زخمی یا ریش‌ریش، دارای آرم و پرچم بیگانه و مانتو و پوشاک مبتذل، کوتاه، چسبان، شیشه‌ای، بدون دکمه و با نوشتار خارجی جزو پوشاک نامتعارف است.

این مقام انتظامی افزود: رعایت ظواهر و پوشش اسلامی از سوی متصدی، مباشر و فروشندگان در واحدهای صنفی الزامی و استفاده از زیورآلات، لباس نامتعارف و کراوات و پاپیون ممنوع است.

وی گفت: اخیرا لباس‌هایی با علائم و مشخصات نامتعارف و اهداف خاص در برخی از فروشگاه‌ها توزیع می‌شود که طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و طی روزهای آینده با جدیت تمام در شهر شیراز اجرا می‌شود.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان بیان کرد: استفاده از مانکن‌های نامتعارف و مبتذل در واحدهای صنفی و فروش لباس‌های دست دوم هم ممنوع است.
حسینی بیان کرد: همچنین رعایت استتار کامل واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه (لباس زیر) به صورتی که امکان مشاهده از بیرون را نداشته باشد الزامی است و حضور متصدی مرد و استفاده از فروشنده مرد در قسمت لباس زیر زنانه ممنوع است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.