سردشت و خمین؛ مرگ کارگران

به دلیل فقدان ایمنی دو کارگر جوان در سردشت و خمین به ترتیب جان خود را از دست دادند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت گفت که جوان ۲۱ ساله سردشتی بر اثر گودبرداری غیراصولی و فروریختن دیوار خاکی جان باخت.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت گفت: این جوان سردشتی در حین خاکبرداری غیراصولی از پشت دیوار منزل شخصی خود به دلیل فروریختن دیوار خاکی ۴ متری  و مدفون شدن در زیر آن جان باخت.

امینی افزود: گروه امداد و نجات آتش نشانی با همکاری مردم محل پس از  ۳۰ دقیقه تلاش توانستند جسد این جوان را از زیر آوار بیرون بیاورند.

چهارشنبه گذشته نیز گودبرداری غیراصولی در خیابان شهید بهشتی ارومیه موجب فروریختن دیواره های محل گودبرداری و جان باختن یک تن شد.

همچنین ایسنا گزارش کرد، ‌جوانی ۲۱ ساله هنگام کار در حلقه چاهی در یکی از مزارع شهرستان خمین، جان خود را از دست داد‌.‌

سرهنگ “محمد علی گودرزی” فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در حدود ساعت ۱۸ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت سامانه ۱۱۰ مبنی سقوط کارگری در چاه در یکی از مزارع روستاهای این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد جوانی ۲۱ ساله در حال لایروبی چاه به علت استشمام گازهای سمی بیهوش شده و سپس به داخل چاه سقوط کرده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: مرگ فرد مذکور توسط تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ تأیید و جسد فرد متوفی با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.