برخورد جدی پلیس قزوین با فروشندگان لباس‌هایی که «نامتعارف» می‌داند

رییس‌پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قزوین اعلام کرد با توزیع‌کنندگان البسه به ادعای او «نامتعارف» به‌ شدت برخورد شده و در صورت مشاهده فروش و توزیع این البسه، مغازه آن‌ها پلمپ می‌شود.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری صبح قزوین، سرهنگ ایرج محمدی اظهار کرد: پلیس امنیت اجتماعی با موضوع بدحجابی و بدپوششی در جامعه برخورد می‌کند و دادستان نیز طی مکاتبه‌ای به این امر تاکید داشته است.

وی گفت: بخشی از مانتو‌های جلوباز با نوشته‌ تولید می‌شوند و نیروی انتظامی با برخی از صنوف برخورد کرده و تعدادی از مغازه‌ها پلمپ شده‌اند.

رئیس‌پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جمع‌آوری این مانتو‌ها ابراز کرد: این نوع مانتو‌ها بیشتر از تهران وارد استان قزوین می‌شوند و نیروی انتظامی با توزیع‌کنندگان برخورد کرده و همچنین گشت ارشاد در این زمینه فعال شده است.

وی گفت: استان قزوین به دلیل همجواری و مراودت با استان‌هایی مانند تهران، شمال و البرز شاهد تقلید از نوع پوشش این استان‌هاست.

محمدی با بیان این‌که هم‌اکنون گشت ارشاد با افرادی که این مانتو‌ها را بپوشند برخورد جدی خواهد کرد، عنوان کرد: مغازه‌ای که از این نوع مانتو‌ها به فروش برساند، پلمپ خواهد شد.
وی در ادامه تشریح کرد: نیروی انتظامی در دو حوزه، برخورد با توزیع‌کنندگان توسط اداره اماکن و با مصرف‌کنندگان توسط نیروهای گشت امنیت اخلاقی برخورد می‌کند، همچنین کارشناس‌های پلیس امنیتی اخلاقی با مراجعه به مدارس خانواده‌ها را آگاه می‌کنند.

این کارشناس انتظامی تصریح کرد: با توزیع‌کنندگان البسه نامتعارف به شدت برخورد شده و در صورت مشاهده فروش و توزیع این البسه نامناسب مغازه آن‌ها پلمپ می‌شود.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی و گشت‌های کنترل در ساعت صبح و بعدازظهر به صورت رسته‌ای نظارت و با متخلفان برخورد می‌کنند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.