دادستان کل کشور نرگس محمدی را “ضلع شوم از مثلث برجام” خطاب کرد

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به خواسته تعدادی از نمایندگان نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه در خصوص حکم نرگس محمدی، وی را ضلع شوم از مثلث برجام خواند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از میزان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور در کنگره سه هزار شهید استان خراسان شمالی که صبح امروز برگزار شد، گفت: با مسئله برجام یک مثلث درست‌ شده است که یک ضلع آن در خارج از کشور است که خود را مدعیان حقوق بشر می‌خوانند و ضلع دیگر درون کشور و افرادی را در داخل تربیت‌کرده‌اند و به آن‌ها خط می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: متأسفانه ضلع دیگر این مثلث در قالب مسئولانی است که در جامعه شاهد آن هستیم که نادانسته و از روی جهل و غفلت حرکت‌های می‌کنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اخیراً تعدادی از نمایندگان نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشته و امضا کرده‌اند و خواستار حمایت از افرادی شده‌اند که یک ضلع شوم از این مثلث هستند.

حجت‌الاسلام منتظری بیان داشت: این افراد که نمایندگان مجلس خواستار حمایت از آن‌ها هستند پرونده‌هایی دارند که از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نمایندگان قبل از نوشتن نامه در حمایت از عناصر مطرود، وضعیت پرونده آن‌ها را بررسی کنند و آن را موردبررسی قرار دهند.

گفتنی است که جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود وی به پرونده نرگس محمدی و اعمال رأفت اسلامی در این پرونده شدند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.