درخواست شاکیان پرونده سعید طوسی از قوه قضائیه

شاکیان پرونده سعید طوسی در حال تهیه نامه‎ای هستند که در آن خواستار رسیدگی به پرونده از جانب رئیس قوه قضائیه می‌باشند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایسنا، سه نفر از شاکیان پرونده سعید طوسی در حال تهیه نامه‎ای هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاندخواستار رسیدگی به پرونده توسط رئیس قوه قضائیه هستند.

گفتتی‌است طوسی در یک یادداشت، اتهام‌های مربوط به تجاوز جنسی به نوجوانان را «داستان های کذب» و ساخته «خبرگزاری‌های یهودی» دانست و رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کردند «مزدور» خواند و خطاب به این رسانه‌ها نوشت: «شما همان‌ها هستید که نه برای قرآن و قاری آن، بلکه برای هیچ کتاب آسمانی دیگر حرمت قائل نیستید.»

محمد گندم‌نژاد طوسی معروف به سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن و آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است. سال ۸۹ پرونده‌ای برای او با شکایت نوجوانانی که مورد تجاوز قرار گرفته بودند، تشکیل شد. حداقل ۹ نوجوان از او به این اتهام شکایت کرده بودند.
بر اساس اسنادی که توسط «آمدنیوز» منتشر شد، با دستور «بیت رهبری» پرونده مسکوت ماند و پرونده این قاری در دادگستری استان تهران بایگانی شده است.
طوسی خطاب به رسانه‌ها نوشته بود که آن‌ها «همجنس بازی را تمدن» می‌دانند و «با تصویب قانون، آن را به رسمیت می‌شناسند. یک باره چه شد که خود را محکمه عدالت تصور نموده و خویشتن را عادل‌تر از دادگاهایی می‌دانند که بر اساس عقل و شرع حکم می‌کنند؟»

این قاری قرآن اضافه کردکه «حق قانونی» خود برای «اعاده حیثیت و اعلام جرم علیه مفتریان و اشاعه‌دهندگان نسبت‌های ناروا علیه خود را محفوظ» می‌داند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.