دختران استقلال به مرخصی دائمی رفتند

در ورزش ایران، هرجا مشکلی باشد می‌توان دور بانوان را خط کشید و خلاص شد. این بار نوبت به باشگاه استقلال رسیده است. یک روز بعدازآن که برنامه ۹۰ اشاره‌ای کوتاه به انحلال پیاپی تیم‌های فوتبال بانوان کرد، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، از انحلال کامل تیم فوتبال بانوان استقلال خبر داد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایران وایر، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته است مجموعه‌اش دچار مشکلات شدید مالی شده و البته در توضیح این‌که چرا تیم بانوان را به‌صورت کامل منحل کرده به مهر گفته: «طی دو ماه گذشته، اداره مالیات در دو مرحله حساب مالی باشگاه استقلال را مسدود و موجودی باشگاه را برداشت نموده است. به همین دلیل ما برای تأمین هزینه‌های باشگاه دچار مشکل هستیم. آیا با این شرایط می‌توانیم در حوزه فوتبال بانوان فعالیت کنیم؟»

همین‌طور «معصومه غلامی» سرپرست تیم فوتبال بانوان در گفت‌وگو با ایسنا قطعیت انحلال تیم بانوان استقلال را تائید کرده و گفته: «به همراه ۱۱ تن از بازیکنان که روی تیم تعصب داشتند در جلسه‌ای با حضور افتخاری حاضر شدیم و درباره تیم صحبت کردیم و درنهایت افتخاری موافقت نکرد.»

انحلال تیم فوتبال بانوان استقلال به‌عنوان مجموعه‌ای که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شود در حالی اتفاق می‌افتد که وزیر ورزش طی روزهای اخیر خواهان رسیدگی به وضعیت دختران بسکتبالیست شده  بود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.