خودسوزی یک کارگر مقابل اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهار

ایجاد مشکل توسط پیمانکار در پرداخت بیمه بیکاری صبح روز گذشته موجب خودسوزی یک کارگر مقابل تأمین اجتماعی شهرستان بهار شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از فارس، صبح روز گذشته خبری مبنی بر خودسوزی یک مرد ۵۰ ساله در شهرستان بهار در مقابل اداره تأمین اجتماعی این شهرستان در فضای مجازی منتشر شد.

این فرد که کارگر پیمانکار اداره آب شهرستان بهار است روز گذشته به دلیل آنچه اخراج و مشکلات بیمه‌ای مطرح شده در مقابل اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهار دست به خودسوزی زد.

این فرد به منظور دریافت بیمه بیکاری اقدام کرده بود و نامه کارفرما نیز به اداره کار ارسال شده بود؛ مساعدت لازم در این خصوص در اداره کار انجام و به منظور ادامه مراحل به سازمان تأمین اجتماعی شهرستان مراجعه کرده بود.

بنا بر نوشته‌ی فارس به نقل از یک منبع آگاه، کارفرمایی که قبلاً اعلام کرده بود مشکلی در خصوص پرداخت بیمه بیکاری نیست با ارسال نامه‌ای به تأمین اجتماعی و اعلام اختیاری بودن و نه اجباری بودن دلیل بیکاری این فرد در روند کار در تأمین اجتماعی مشکل ایجاد کرده بود و این فرد نیز به دلیل مشکل پیش آمده و با عصبانیت در مقابل اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهار اقدام به خودسوزی کرد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اورژانس در صحنه حاضر شد، تصریح کرد: وضعیت فعلی این فرد خوب است و سوختگی سطحی در سر،‌ گردن و دست دارد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.