بابل و عسلویه؛ مرگ کارگران

طی روز های گذشته، به دلیل فقدان ایمنی محیط کار، دو کارگر در شهروهای بابل و عسلویه جان خود را از دست دادند. سقوط تیربرق بر روی راننده جرثقیل در آمل به مرگ او انجامید.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، پنج شنبه (دوم دی ماه)، بر اثر سقوط تیربرق بر روی راننده جرثقیل در جاده گنج افروز روستای سید کلا بابلکنار بابل، یک کشته شد.

از قرار معلوم، در این حادثه که ساعت ده و نیم صبح رخ داد، راننده جرثقیل قصد بلند کردن تیر برق از پشت کامیون و کاشتن آن در محل مورد نظر را داشت که با سقوط آن، تیربرق به سر وی برخورد کرد.

تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ تلاش‌های فراوانی برای احیا کردند که متاسفانه تاثیری نداشت، اما با این حال به بیمارستان بهشتی بابل منتقل شد که باز هم تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان برای احیا ثمری نداشت.

از سویی دیگر، منابع خبری پارس جنوبی اعلام کردند صبح روز جمعه (سوم دی ماه) یک  کارگر شاغل در پالایشگاه سوم پارس جنوبی  واقع در فاز ۴ و ۵  حین نصب درب ضد حریق  دچار حادثه می‌شود.

بر اساس گزارش این منابع خبری ، از قرار معلوم این کارگر بعد از وقوع حادثه سریعا از سوی همکارانش به نزدیکترین مرکزدرمانی انتقال می یابد اما به علت شدت آسیب دیدگی، در روز بعد (شنبه چهارم دی ماه) جان خود را از دست می‌دهد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.