کارگران خدماتی مجتمع آلمینیوم المهدی در اعتراض به اخراج تجمع کردند

حدود ۲۳۰ کارگر خدماتی مجتمع «آلومینیوم المهدی »در استان هرمزگان ،صبح امروز، هشتم دی‌ماه در اعتراض به اخراج ناگهانی خود مقابل ساختمان اداری مجتمع تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، یکی از کارگران حاضر در این تجمع صنفی گفت: ما حدود ۲۳۰ کارگر پیمانی شاغل در بخش خدماتی آلومینیوم المهدی در استان هرمزگان هستیم که برای انجام کارهای خدماتی مانند امور فضای سبز، آبدارخانه و نظافت در این مجتمع مشغول کار بودیم.

او با بیان این‌که از صبح امروز کارفرما مانع ورود او و سایر همکارانش به محل کارشان شده است افزود: مسئولان مجتمع آلومینیوم المهدی به من و دیگر همکارانم گفته‌اند که دلیل این تعدیل‌ها ناکافی بودن منابع مالی بوده است.

به گفته وی، پیش از این نیز کارگران خدماتی مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل تجمعات متعددی را در خصوص نامشخص بودن وضعیت شغلی خود به مسئولان کارخانه و شهرستان گوشزد کرده بودند اما با بی‌توجهی مسئولان به این موضوع امروز شاهد عملی کردن  اخراج۲۳۰ نفر از کارگران هستیم.

طبق اظهارات این کارگر: هریک از ما در طول فعالیت کاری‌مان زحمات زیادی در مجتمع آلومینیوم المهدی کشیده‌ایم و این درست نیست که کارفرما پس از بهره‌کشی از ما حکم اخراج ما را صادر کند.

 

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.