جمیله علم الهدی: شرایط زنان ایرانی بهتر از شرایط زنان دیگر کشورهاست

رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز سه شنبه  گفت: شرایط زنان ایرانی در کشورمان به مراتب بهتر از شرایط زنان در کشورهای عقب مانده و به ویژه بسیار بسیار بهتر از شرایط زنان در کشورهای توسعه یافته است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، جمیله علم الهدی روز سه شنبه در مراسم پایانی هفتمین دوره آموزشی بین المللی شجره طوبی با حضور جمعی از بانوان نخبه کشورهای اسلامی در مشهد اعلام کرد: دلیل این برتری التزام جمهوری اسلامی ایران به اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) است.

بر اساس گزارش ایسنا، وی افزوده است: هم اینک سه الگو برای زن در جهان وجود دارد. الگوی نخست همان الگوی سنتی و خانه نشینی زنان و توجه به تجملات است لذا اینگونه زنان توجهی به مسائل اجتماعی ندارند. رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی از این زنان که دارای تحصیلات دانشگاهی نیز هستند گرفتار عرفانهای نوظهور و شیطان پرستی می شوند.

وی ادامه داد: الگوی دوم زنانی هستند که در قدرت و مدیریت با مردان در نبرد می باشند زیرا کشورهای توسعه یافته زنان را فرصت طلب و در رقابت انسانکشی قرار می دهد و دعوای حقوقی بین زن و مرد، رقابت در قدرت و ثروت است. علم الهدی ادامه داد: سراغ نداریم در کشورهای توسعه یافته دعوای بین زن و مرد و رقابت آن دو در حوزه برابری زنان با مردان در معنویت باشد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.