اجرای حکم اعدام دو متهم در زندان ساری

سحرگاه دیروز، حکم اعدام دو متهم به قتل، در محوطه زندان ساری به اجرا درآمد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از نیمه شب ۱۸ اسفند ۹۱ و به دنبال کشف جسد مردی در صندوق عقب خودرو رها شده‌اش در بلوار منفرد- آمل- در دستور کار تیم جنایی قرار گرفته بود.

در تحقیقات انجام شده در این پرونده دو متهم دستگیر شدند این دو زندانی متهم بودند، مصطفی -۴۹ ساله-را در مغازه اش به قتل رسانده اند.

پس ازتکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری استان ارسال شد. قضات دادگاه نیز پس از محاکمه و باتوجه به درخواست اولیای دم، برای دو متهم، حکم قصاص صادر کردند.

با توجه به اعتراض متهمان به رأی صادره، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال و در نهایت قضات دادگاه عالی حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان مازندران را تأیید کردند. سرانجام رأی صادره برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب استان مازندران ارجاع شد و سحرگاه دیروز، هر دو جوان اعدامی در محوطه زندان به دار آویخته شدند.

این درحالی بود که ساعاتی قبل از اجرای حکم، تعداد زیادی از بستگان دو جوان اعدامی با تهیه پلاکارد‌هایی در مقابل زندان ساری حضور یافته و درخواست گذشت ازسوی خانواده قربانی را داشتند.اما در نهایت، هر دو متهم به دار آویخته شدند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.