تجمع مجدد کارگران شهرداری بروجرد مقابل ساختمان شورای شهر

صبح امروز چند صد نفر از کارگران شهرداری بروجرد برای چندمین بار مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، صبح امروز کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به معوقات مزدی خود برای چندمین بار در هفته‌های گذشته دست به تجمع اعتراضی زدند.

در این تجمع که از ساعت نه صبح مقابل شورای شهر بروجرد برگزار شده است، صد ها  نفر از کارگران خدماتی وفضای سبز شرکت دارند.

این کارگران که دستمزد آن‌ها در ۶ ماه گذشته پرداخت نشده، می‌گویند: در شرایط فعلی  که کمتر از ۱۰ روز به آغاز سال نو باقی است به هیچ وجه توانایی تامین  هزینه‌های زندگی را نداریم.

کارگران شهرداری بروجرد می‌گویند جدا از معوقات مزدی ۶ ماه گذشته کارگران عیدی و پاداش سال جاری را از شهرداری طلبکارند وتا این لحظه  شهرداری هیچ برنامه ای برای  حداقل بخشی از پرداخت  مطالباتمان را ندارد.

همچنین به نقل از کارگران خدماتی شهرداری  بروجرد گفته می‌شود بی‌توجه‌ای مسئولان شهری  به پرداخت مطالبات آن‌ها باعث شده است تا آنها پیش از این  در چند نوبت مقابل ساختمان شهرداری  وشورای شهر بروجرد اعتراض صنفی بر پا کنند.

آنها می گویند در آخرین تجمعی که مقابل ساختمان شورای شهر (روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه) برگزار شد به نشانه اعتراض به صورت نمادین سفره خالی را مقابل ساختمان شورای شهر پهن کردیم تا مسئولا ن از  وضعیت بد مالی ما با خبر شوند اما متاسفانه نه مدیران شهری ونه سایر مسئولان دولتی حاکم بر این شهر هیچ دخالتی به اعتراض کارگران  شهرداری نمی کنند وخود را کنار کشیده اند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.