ممانعت از ملاقات امین افشار نادری با خانواده پس از هشت ماه حبس و بلاتکلیفی

امین افشار نادری که از هشت ماه پیش در زندان اوین به‌صورت بلاتکلیف نگهداری می‌شود، تاکنون تنها یک بار با خانواده خود ملاقات داشته و طی روزهای اخیر با در خواست‌های ملاقات وی مخالفت شده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، امین افشار نادری، زندانی عقیدتی در بند چهار زندان اوین که از شهریورماه در بازداشت به سر می‌برد، طی روزهای اخیر درخواست‌هایی مبنی بر ملاقات با خانواده به مسئولین تحویل داده، اما اجازه ملاقات به وی داده نشده؛ این در حالی است که این زندانی عقیدتی طی هشت ماه گذشته تنها یک بار با خانواده خود ملاقات داشته است.

از سویی دیگر، علیرغم اینکه امین افشار نادری در حال حاضر در زندان به سر می‌برد، مسئولین قضایی در رفع توقیف سند این زندانی عقیدتی کارشکنی می‌نمایند و تاکنون وثیقه‌های تودیع‌شده در پرونده‌های قبلی برای آزادی وی، به خانواده ی وی تحویل داده نشده است.

امین افشار نادری در روز جمعه پنجم شهریورماه سال جاری به همراه چند تن دیگر از نوکیشان مسیحی، در یک باغ خصوصی در فیروزکوه به اتهام «عضویت در کلیسای خانگی» بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. این نوکیش مسیحی بعد از گذشت سه ماه و اتمام بازجویی به اندرزگاه چهار، سالن سه زندان اوین منتقل و تاکنون به‌صورت بلاتکلیف در این بند نگهداری شده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.