راهپیمایی و تجمع کارگران کارخانه قند ممسنی در اعتراض به ۳۸ ماه معوقات مزدی

کارگران کارخانه تعطیل شده ممسنی در اعتراض به معوقات مزدی و بیمه از جلوی درب کارخانه تا محل فرمانداری رستم راهپیمایی و در سپس در مقابل فرمانداری تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از نورآنلاین، کارگران کارخانه‌ی تعطیل شده‌ی ممسنی با راه‌اندازی راهپیمایی و تجمع خواستار پرداخت مطالبات و معوقات خود شدند. این کارگران که حدود ۳۸ ماه حقوق و بیمه معوقه دارند از جلوی کارخانه تا محل فرمانداری به راهپیمایی پرداختند.

طاهر ایزدی فرماندار شهرستان رستم نیز با حضور در بین کارگران  گفت: «ما آماده همکاری با کارخانه قند هستیم اما مسئولین و هیئت مدیره کارخانه ورود نمی‌کنند و تا زمانی که آنها نیایند این مسائل حل نمی‌شود.»
«لذا کارگران نیز نسبت به مطالبات خود از هیئت مدیره شکایت کرده‌اند و پرونده آنها در دادگستری در جریان است و انتظار دارند امور مربوط به این پرونده هر چه سریعتر انجام شود.»
گفتنی است پیش از این مطرح شده بود که سرمایه گذاران خصوصی خواستار خرید کارخانه قند ممسنی هستند و دولت می‌تواند یک طرفه اقدام به فروش این کارخانه کند که ایزدی با رد این مساله گفت: کارخانه قند بدهی زیادی دارد و چندین پرونده علیه کارخانه از طرف شرکت‌ها و بانک تشکیل شده است و باید مسائل حقوقی آن بر طرف شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.