تجمعات پایان‌ناپذیر مال باختگان کاسپین و دولتِ بی‌خیال

امروز صبح، سپرده گذاران کاسپین بار دیگر در اعتراض به فرافکنی و سلب مسئولیت بانک مرکزی از وقایع رخ داده برای این موسسه درخیابان میرداماد تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تسنیم، با توجه به عدم مسئولیت پذیری بانک مرکزی در پذیرش قصورات و نیز با عنایت به مجوزهای قانونی موسسه از سوی بانک مرکزی از جمله مجوز تغییر تابلو، سپرده گذاران کاسپین در اعتراض به سیاست‌های متناقض دولت  یازدهم و بانک مرکزی مقابل ساختمان این بانک در میرداماد تجمع کرده‌اند.

سپرده گذاران خواهان پذیرش اشتباهات بانک مرکزی در برابر مردم و احترام به حقوق شهروندی خود هستند که از سوی دولت تدبیر و امید تضییع شده و خواستار باز پس دادن سرمایه‌هایشان هستند که توسط بانک مرکزی به مدت هفت ماه مسدود شده است.

رئیس‌کل بانک مرکزی طی روزهای اخیر درباره سردرگمی ۶ ماهه سپرده‌گذاران مؤسسه مجوزدار کاسپین به یک اظهار تأسف بسنده کرد و با انداختن همه تقصیرها به گردن دیگران گفت: باید بابت مؤسسه کاسپین از بانک مرکزی تقدیر شود!

بعد از انتشار این خبر، جمع زیادی از سپرده گذاران کاسپین به اظهارات کاسپینی رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داده و اعتراض خود را با درج نظرات متعدد مطرح کرده‌اند. همچنین تعداد زیادی از این افراد بعد از انتشار اظهارات ولی الله سیف راهی میرداماد شده و اعتراض خود را به رئیس کل بانک مرکزی نشان دادند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.