مرگ چهار نفر از کارکنان فرودگاهی مهرآباد براثر آتش سوزی خودرو

صبح امروز براثر آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارکنان شاغل در مجموعه فرودگاهی مهرآباد در تهران, ۴ نفر جان باختند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، صبح امروز  بر اثر آتش سوزی  یک دستگاه مینی بوس  حامل کارکنان شاغل در مجموعه فرودگاهی مهرآباد در تهران, ۴ نفر جان باختند.

در این زمینه، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با تأیید این خبر اعلام کرده است، این آتش‌سوزی  بامداد امروز  چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) حوالی ساعت  ۷: ۲۰ صبح امروز در در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح، نبش خیابان جرجانی اتفاق افتاده است.

به گفته کاظم هاشم‌آبادی، آتش‌نشانان در کمتر از ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند و اطلاعات اولیه اعلام شده به آتش‌نشانان حاکی از آن بود که هیچ محبوسی داخل مینی‌بوس نیست اما با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که ۴ تن در میان شعله‌های آتش داخل مینی‌بوس گرفتار شده‌اند که به‌سرعت آتش‌نشانان حریق را اطفا کردند.

طبق اظهارات وی  پس از اطفای حریق، آتش‌نشانان با جسد بی‌جان ۴ تن از سرنشینان مینی‌بوس (سه مرد و یک زن) مواجه شدند. همچنین این مینی‌بوس اداری و در حال انتقال کارمندان به محل کار بود.

هاشم‌آبادی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: هم‌اکنون کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشغول تحقیق درباره علت حادثه هستند، اجساد برای انتقال به پزشکی قانونی به عوامل انتظامی تحویل داده شده و عملیات پایان یافته است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.