به آتش کشیدن اموال شعبه توسط مال‌باختگان موسسه ‌”کاسپین” در زاهدان

امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۶، مال باختگان موسسه مالی اعتباری “کاسپین” ضمن برگزاری تجمع اعتراضی مقابل شعبه مرکزی این موسسه در زاهدان، اموال این شعبه را به آتش کشیدند.‌

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تسنیم، مال‌باختگان موسسه مالی اعتباری “کاسپین”، پیش از ظهر امروز در مقابل شعبه مرکزی این موسسه در خیابان “شهید بهشتی” زاهدان تجمع کردند.‌

این مال‌باختگان از صبح امروز به تجمع در شعبه مرکزی این موسسه مالی و اعتباری اقدام کردند که در پی عدم پاسخگویی کارکنان این موسسه در مورد نحوه بازگشت سرمایه آنها اموال شعبه را به آتش کشیدند در پی این حادثه نیروهای آتش‌نشانی و پلیس در محل حادثه حضور یافتند.

پیش از این نیز مال باختگان این موسسه چند بار به تجمع اعتراضی مقابل شعبه مرکزی در زاهدان اقدام کرده بودند. همچنین هفته گذشته جمعی از این مالباختگان مقابل استانداری سیستان و بلوچستان تجمع کرده و خواستار بازگشت سرمایه خود شدند.

مجتبی خانجانی، فرماندار زاهدان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: مدتی از که تعدادی از ذینفعان موسسه مالی و اعتباری کاسپین با درخواست پرداخت سرمایه خود در محل‌های مختلف شهرستان زاهدان تجمع می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد صبح امروز در محل شعبه مرکزی موسسه مالی و اعتباری کاسپین تجمع کردند و ظاهراً با تحریک دو خانم که از مال‌باختگان این موسسه هستند دیگر مال‌باختگان لوازم چوبی شعبه را از ساختمان بیرون آورده و درب شعبه به آتش کشیدند.

خانجانی گفت: خوشبختانه ماموران انتظامی و نیروهای آتش‌نشانی به موقع در محل حضور حادثه پیدا کردند و ما هم توصیه اکید داشتیم که با توجه به اینکه عاملان این حادثه مال‌باخته هستند، رعایت حال آنها صورت گیرد تا شرایط به نحوی پیش برود که هم خسارت پایین باشد و هم لطمه‌ای به کسی وارد نشود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.