بی خانمانی هیات کاراته تربت حیدریه

رئیس هیات کاراته تربت حیدریه گفت: این هیات در حال حاضر فاقد خانه اختصاصی کاراته است و این وضعیت موجب شده نتوانیم چنان که باید قابلیت های منطقه را نشان بدهیم.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، غلامرضا زمانیان، دوشنبه در نشست مشترک خانواده هیات کاراته شهرستان با رئیس استانی هیات در تربت حیدریه گفت: اکنون افزون بر ۵۰۰ کاراته کار بیمه شده زن و مرد زیر نظر ۲۰ مربی در این رشته فعالیت دارند.
وی هزینه مورد نیاز برای ساخت خانه کاراته را حدود ۱٫۵ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در صورت ساخت سالن اختصاصی، علاوه بر آنکه کاراته تربت حیدریه دارای یک موجودیت حقوقی مستقل می‌شود، قادر خواهیم بود میزبانی بیشتر مسابقات و دوره‌های آموزش مربیگری و داوری را بر عهده بگیریم.
زمانیان افزود: اگر مسئولان ورزش استان درآمدهایی را که از محل اجاره سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی کسب می‌کنند، بین هیات های ورزشی تقسیم و یا صرف امور زیربنایی شهرستان‌ها می‌کردند، بسیاری از مشکلات ورزش شهرستان‌ها حل شده بوده بود.
وی به کسب بیش از ۱۵۰ عنوان استانی و کشوری توسط کاراته کاران تربت اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز سه کاراته کای این خطه شامل ‘مریم امیدوار، منصوره حاجی پور و الهام موسوی’ در قالب تیم استان در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارند که خود باید برای شرکت در هر مسابقه پنج میلیون ریال هزینه کنند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.