فوت یکی از مصدومان حادثه فولاد بویر احمد؛ وخامت حال سه مصدوم دیگر

یکی از مصدومان سانحه انفجار کوره فولاد بویر احمد  یاسوج که در بیمارستان امیرالمؤمنین شهر شیراز بستری بود، درگذشت. همچنین سه مصدوم دیگر این حادثه که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز  بستری هستند پزشکان از آنها قطع امید کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، «یوسف اکرمی» یکی از مصدومین حادثه انفجار کوره فولاد بویر احمد، که در این بیمارستان امیر المومنین  شیراز بستری شده بود دقایقی قبل  درگذشت.

همچنین سه مصدوم بدحال حادثه انفجار بویراحمد همچنان در بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. پزشکان از آنها قطع امید کردند.

این سه مصدوم، که دچار سوختگی صد درصد شده بودند، از همان ساعات اول در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز نگهداری شدند.

خانواده‌هایشان با حضور در بیمارستان نگران حال آنها هستند؛ این مصدومان از همان روز اول در بیهوشی به سر می‌برند.

نماینده مدیریت کارخانه فولاد که همراه این مصدومان در شیراز مستقر است، می‌گوید: پزشکان از این سه مصدوم قطع امید کرده‌اند و گفته‌اند امیدی به بهبودی آنها نیست.

در جریان حادثه انفجار فولاد بویراحمد در نیمه‌شب اول خرداد، ۹ نفر از کارگران مصدوم شدند که سه نفر از آنها با سوختگی صددرصد به شیراز اعزام شدند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.