١٠ بار اعدام برای متهم قتل‌عام روستای فهرج

داماد خانواده ای که ده نفر از خانواده همسرش را به قتل رسانده بود، توسط دادگاه کیفری استان کرمان به ١٠ بار قصاص از نوع حلق آویز کردن محکوم شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تابناک، متهم (ش. ن) بابت ارتکاب قتل عمد ده نفر از خانواده همسرش، در روستای فهرج، از توابع  شهر کرمان، به ١٠ فقره قصاص نفس از نوع حلق‌آویز بر چوبه ‌دار محکوم شده است.

 طی گزارش های رسیده، متهم چندی قبل با دخترخاله‌اش ازدواج کرده و به دلیل اختلافاتی که با هم داشتند همسرش تصمیم به جدایی گرفته‌ و متهم نیز برای انتقام‌گیری دست به این قتل‌عام زده‌ است.

بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و اولیای‌دم در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند، متهم در جایگاه قرار گرفت و در برابر اتهام ١٠ فقره قتل و درگیری مسلحانه از خود دفاع کرد.
با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات وارد شور شدند و در مهلت قانونی رأی دادگاه صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان درخصوص این حکم گفت: متهم (ش. ن) بابت ارتکاب قتل عمد، به ١٠ فقره قصاص نفس از نوع حلق‌آویز بر چوبه ‌دار محکوم شده است.
 یدالله موحد به میزان گفت: به‌زودی حکم به محکوم‌علیه ابلاغ می‌شود و قابل اعتراض در دیوان‌عالی کشور است و پس از قطعیت در دیوان‌عالی کشور، حکم به مرحله اجرا درخواهد آمد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان درخصوص نحوه اجرای حکم نیز گفت: قاعدتا در زمان اجرای حکم و بنا به شرایط زمانی و مکانی، تصمیم درخصوص اجرای حکم؛ چه در ملأعام یا در محل زندان با جلب نظر دادگاه گرفته خواهد شد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.