اعتراض ۱۲۰ نفری کارگران ارگ قدیم بم ادامه دارد

حدود ۱۲۰ نفر از کارگران شاغل در ارگ قدیم بم از روز دو شنبه (۱۷ مهرماه) برای دست کم ۳ماه مزد معوقه و مشخص نبودن وضعیت پ مهر ماه)رداخت دستمزدشان دست به اعتراض صنفی می زنند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، در حالی که بازهم کارگران پروژه‌ مرمت و بازسازی ارگ بم بازهم در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود، صبح امروز مقابل محل کار خود تجمع کرده ‌اند، «محمد وفایی» مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: مطالبات این کارگران نهایتا تا روز یکشنبه پرداخت خواهد شد.

وفایی اظهار داشت : در جریان مشکلات کارگران پروژه مرمت ارگ قدیم بم هستم واین کارگران حق دارند پیگیر مطالبات خود باشند.

به گفته وی، همه مراحل اداری تامین منابع مالی پرداخت معوقات مزدی کارگران ارگ قدیم بم انجام شده و ما از روز چهارشنبه هفته گذشته منتظریم تا پول به حساب پایگاه میراث ارگ پرداخت شود.

او با بیان اینکه به محض دریافت پول آن به را به حساب کارگران انتقال می‌دهیم ادر ادامه اظهارامیدو اری کرد: در نهایت این طلب تا پایان وقت اداری روز یکشنبه (سی‌ مهرماه) به حساب کارگران ارگ قدیم بم واریز می‌شود.

وفایی با بیان اینکه بودجه ارگ از منابع عمرانی خزانه دولت تامین می شود وانتقال پول از بودجه های عمرانی زمان بر است، گفت: کارگران ارگ بم در هر شرایطی با همه دغدغه‌هایشان به کار خود در این پروژه ادامه داده‌اند و ما نیز به صورت جدی پیگیری مطالبات آنها هستیم.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.