نامه سه تن از زندانیان سیاسی رجایی شهر در حمایت از زوج دربند؛ “باز هم هجمه ای دیگر علیه خانواده آرش صادقی”

سعید شیرزاد، بهنام موسیوند و علی معزی، سه تن از زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر، ضمن محکوم کردن فشار های دستگاه قضایی و امنیتی بر خانواده آرش صادقی و گلرخ ایرایی، حمایت خود را نسبت به این زوج در بند اعلام کردند.

متن این نامه که برای انتشار در اختیار تارنگار حقوق بشر در ایران قرار گرفته است، در پی می آید:

باز هم هجمه ای دیگر علیه خانواده آرش صادقی

پس از کشته شدن مادر، این به سراغ دیگر عضو خانواده؛ گلرخ ابراهیمی ایرایی رفته‌اند و با هجوم به خانه‌اش درحالی‌که همسرش آرش در حال سپری کردن حکم ۱۹ ساله در زندان است، وی را دستگیر و همچون آرش به علت فعالیت‌های حقوق بشری و نوشتن یک داستان، جهت اجرای حکم شش ساله به زندان اوین منتقل کرده‌اند. این دست فشارها بر آرش و گلرخ و دیگر فعالین سیاسی و حقوق بشری امری تازه نیست و هرروزه در گوشه گوشه ایران در حال رخ دادن است. حاکمیت مستبد دینی کنونی برای استمرار فضای اختناق و ارعاب از هیچ نوع سرکوب و تضییع حقوق افراد جامعه و به مسلخ بردن هر مبارز ضد استبدادی دریغ نخواهد کرد. اینجاست که رسالت جامعه مبنی بر تنها نگذاشتن فرزندان متعهدش و یاری مبارزان راه آزادی بیش‌ازپیش به چشم می‌آید.

در پایان ما زندانیان سیاسی زندان گوهردشت ضمن محکومیت شدید این اقدام زبونانه و دیگر اقدامات سرکوب گرانه فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران از دو دوست مبارز پاک‌سرشت دربندمان حمایت و تأکید می‌کنیم تا آزادی همه‌ی مردم ستمدیده ایران از یوق استبداد و استعمار دست از مبارزه نخواهیم کشید و دست تک تک مبارزین برعلیه ارتجاع و فاشیم حاکم بر جامعه را می‌فشاریم.

سعید شیرزاد- بهنام موسیوند- علی معزی

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.