خودکشی یک جوان ۲۴ ساله پس از حمله به یک کودک

جوان ۲۴ ساله پس از حمله به پسربچه ۱۱ ساله در راهروی ساختمان و زخمی کردن او، دست به‌خودکشی زد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از همشهری، ظهر پنجشنبه به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید جوانی ۲۴ساله از ساختمانی در خیابان خلیج‌فارس خود را به پایین پرت کرده است. این پسر جوان از طبقه سوم سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد که پسرجوان لحظاتی قبل از حادثه با چاقو در راهروی ساختمان به سمت یک زن و ۲ پسربچه‌اش حمله کرده و پسر۱۱ساله را زخمی کرده است.

پس از آن نیز از پنجره خانه‌اش، خود را به پایین پرتاب کرده است. در چنین شرایطی جسد پسرجوان به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر مشخص شد که پسربچه ۱۱ساله به نام سعید به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است. اما شدت جراحت او به حدی بود که یکی از کلیه‌هایش را از دست داد. مادر این پسربچه که شاهد حادثه بود در گفت‌وگو با همشهری گفت: «هنوز از یادآوری آن لحظات حادثه وحشت دارم. نمی‌دانید چه برمن گذشت. ما ساکن خیابان خلیج‌فارس هستیم. آن روز به همراه ۲ پسر۱۱و پنج‌ساله‌ام آماده شدیم تا به خانه یکی از همسایه‌هایمان که چند ساختمان آن طرف‌تر زندگی می‌کنند برویم. حوالی ساعت ۱۴:۳۰پنجشنبه بود که زنگ آیفون خانه دوستم را زدم و او در را باز کرد. من و پسرانم وارد ساختمان شدیم و از پله‌ها بالا رفتیم. وقتی به پاگرد طبقه سوم رسیدیم ناگهان جوانی چاقو به‌دست در یکی از واحدهای طبقه سوم را باز کرد و به سمت ما حمله‌ور شد.

با دیدن او وحشت کردیم. همان لحظه با فریاد به پسرم گفتم:« سعید فرار کن». سعید پسربزرگم جلوتر از ما بود و من و کودک دیگرم پایین پله‌ها بودیم. به محض اینکه فریاد زدم سعید برگشت و با وحشت قصد فرار داشت اما پایش لیز خورد و همانجا افتاد. ناگهان پسر جوان با چاقو به سمت سعید رفت و ۳ضربه به او زد. من جیغ می‌کشیدم و از اهالی ساختمان کمک می‌خواستم. همان لحظه پدر و مادر پسرجوان از خانه بیرون آمدند و پسرشان را گرفته و با خود به داخل آپارتمان بردند. شاید اگر نمی‌رسیدند پسرشان همه ما را می‌کشت.»

زن جوان ادامه داد: «پس از آن خودم را به طبقه دوم رساندم. وارد یکی از آپارتمان‌ها شدم و از ساکنان آن کمک خواستم. خیلی ترسیده بودم، سعید که دچار خونریزی شده بود از حال رفت. دیگر منتظر اورژانس نماندیم و با کمک همان شخصی که به خانه‌اش پناه برده بودیم به سمت بیمارستان فیاض‌بخش حرکت کردیم. وقتی مقابل ساختمان بیمارستان رسیدیم، جسد همان پسری که با چاقو به سمت ما حمله کرده بود را دیدیم که گویا پس از حادثه خودش را به پایین پرتاب کرده بود. شنیدم وقتی پدرش قصد داشته به پلیس زنگ بزند او دست به‌خودکشی زده بود.»

وی گفت: «از اهالی ساختمان شنیدم که آنها تازه به آن ساختمان رفته بودند و همسایه‌ها سر و صدای درگیری آنها را چندین‌بار شنیده بودند.»
زن جوان درخصوص وضعیت پسرش گفت: «سعید تحت عمل قرار گرفت و متأسفانه شدت ضربه به حدی بوده که یکی از کلیه‌هایش را از دست داده و معده‌اش هم زخمی شده است. او فعلا در بخش‌آی سی یو بستری است تا اگر وضعیتش بهتر شود به بخش منتقلش کنند.»

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.