فاطمه، محمدحسین و حسین سپهری، مجموعا به ۳۲سال حبس تعزیری محکوم شدند

شعبه ۵ دادگاه انقلاب مشهد، فاطمه، محمدحسین و حسین سپهری را در مجموع به ۳۲سال حبس تعزیری محکوم کرد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، براساس حکم صادر شده توسط دادگاه انقلاب مشهد، فاطمه سپهری به اتهام «حمایت از اسرائیل» به ۷سال حبس، به اتهام «اجتماعی و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی» به ۷سال حبس، به اتهام «توهین به خامنه‌ای» به ۳سال حبس و به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» به ۱سال و ۶ماه حبس محکوم شد.

همچنین محمدحسین سپهری به اتهام «اجتماع و تبانی» به ۵سال حبس، به اتهام «توهین به خامنه‌ای» به ۲سال حبس و به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» به ۱سال حبس محکوم شد.

حسین سپهری دیگر عضو این خانواده نیز به اتهام «اجتماع و تبانی» به ۳سال و۷ماه حبس، به اتهام «توهین به خامنه‌ای» به ۱سال و ۴ماه حبس و به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» به ۷ماه حبس محکوم شد.

گفتنی است فاطمه سپهری که پیش از این به ۱۰سال حبس محکوم شده است، علیرغم انجام عمل جراحی قلب باز و نیز جراحی دیگری بر روی دست از تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ در زندان به‌سر می‌برد و از حق دریافت مرخصی محروم است.

محمدحسین و حسین سپهری نیز در تاریخ ۳۰شهریورماه سال گذشته، یک روز قبل از عمل جراحی خانم سپهری، در حالی‌که پیگیر وضعیت درمان خواهرشان بودند، در بیمارستان قائم بازداشت شدند و آقای محمدحسین سپهری اکنون بیش از ۸ماه است که در حبس به‌سر می‌برد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.