سقوط مرگبار کارگران ساختمانی از ارتفاع

روز گذشته، رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار باعث سقوط ۳ کارگر در ساختمان نیمه کاره در سعادت آباد تهران و مرگ یکی از این کارگران شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، روز گذشته سقوط از بالابر در یک ساختمان نیمه کاره در تهران، منجر به مرگ یک کارگر شد.

این حادثه ساعت ۱۲:۲۵ روز گذشته در  بلوار ۲۴ متری منطقه سعادت آباد تهران اتفاق افتاد.

به گفته رضا تاجی رئیس ایستگاه ۲۵ آتش نشانی تهران، در پی پاره شدن یکی از سیم بکسل های اتصالات دستگاه بالابر (کلایمبر) که ۳ کارگر ساختمانی نیز در داخل آن حضور داشتند، ناگهان این کارگران از طبقه چهارم به پائین سقوط کردند.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه ۲ نفر از کارگران به دلیل داشتن کمربند ایمنی از این حادثه جان سالم به در بردند ولی متأسفانه یک نفر از آنان که جوانی حدوداً ۲۰ ساله بود به طبقه منفی ۳ سقوط کرد و به شدت با سازه های فلزی بین طبقات برخورد کرد.

تاجی در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان بلافاصله هر ۳ کارگر را تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه عوامل اورژانس مرگ کارگر جوان ۲۰ ساله را تأیید کردند.

این رئیس ایستگاه آتش نشانی در پایان اعلام کرد که تحقیقات بیشتر در خصوص علت و چگونگی بروز این حادثه هم چنان از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.