جسد کارگر مفقود شده حادثه متروی شهران پیدا شد

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت که جسد کارگری که در حادثه نشست کردن خیابان در حین عملیات خاک‌برداری برای متروی شهران مفقود شده بود، پیدا شده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رادیو زمانه، ملکی یکشنبه ۳۰ خرداد گفت: “که پس از معاینات بر روی جسد این کارگر که ۲۳ سال سن داشت، مشخص شد که او در همان دقایق اولیه حادثه جان باخت”.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، جسد این کارگر پس از جست و جوی محل حادثه و خاک‌ برداری توسط مأموران آتش‌نشانی، «از زیر خروارها خاک» خارج و به مسئولان مترو تحویل داده شد.

جمعه ۲۸ خرداد به‌ هنگام حفر تونل مترو در منطقه مسکونی شهران، در شمال غربی تهران، انفجار شدید لوله‌های گاز دو تن را به کام مرگ کشید. جسد یکی از آن دو که کارگر مترو بود پیدا نشده بود.

مسئولان گفته بودند که این حادثه در اثر برخورد بیل مکانیکی به لوله گاز و شکستن لوله رخ داد، اما در تحقیقات بعدی این مسأله رد شد.

احمد صادقی، رئیس سازمان مدیریت بحران تهران، دو روز پس از این حادثه علت انفجار لوله‌های گاز را نشست ناگهانی زمین اعلام کرد. هابیل درویشی، مدیرعامل شرکت مترو گفته بود این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه نداشت.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.