مرگ دو کارگر زیر الوارها در یک کارگاه تولیدی

دو کارگر بر اثر ریزش تعدای چوب و الوار در یک کارگاه تولیدی مبل واقع در جنوب تهران به شدت دچار مصدومیت شده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از مهر، اکبر اصالتی، رییس ایستگاه ۵۹ آتش نشانی تهران، در باره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۱۶:۵۳ دقیقه بعد از ظهر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت این خبر بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۶ و گروه امداد و نجات ۷ را به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، بعد از آزاد راه تهران ساوه، خیابان صفا اعزام کرد.

وی افزود : دو کارگر ۲۳ و ۵۴ ساله، در داخل یک گاراژ تولیدی مبلمان و انبار الوار به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ متر مربع مشغول جابجایی الوارها بودند که به دلایل نامعلومی این الوارها بر روی این دو کارگر ریزش کرد.

وی با اعلام این که در پی این حادثه کارگران دیگر این مجموعه بلافاصله به کمک همکاران خود شتافته و مشغول برداشتن الوارها شدند، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن در محل حادثه بلافاصله با همکاری سایر کارگران اقدام به جابجایی الوارها کرده و توانستند این دو کارگر را به سرعت از زیر الوارها خارج کنند.

اصالتی در ادامه اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی هر دو کارگر بنام های مهدی ۵۴ ساله(ایرانی) و کریم ۲۳ ساله(تبعه افغانستان) را سریعا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند که متاسفانه پس از معاینات اولیه فوت هر دو کارگر تائید شد.

علت وقوع این حادثه مرگبار در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی و هم چنین عوامل انتظامی در حال بررسی است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.