ارسال پرونده ابراهیم مددی به دادگاه تجدید نظر

پرونده محکومیت ۵سال و سه ماه حبس تعزیری ابراهیم مددی، نایب ریس سندیکای کارگران شرکت واحد به دادگاه تجدید نظر ارسال شد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد، با دفاعیه ای که آقای صالح نیکبخت وکیل آقای ابراهیم مددی عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد تهیه و تحویل شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب داد، به رای صادره ازسوی شعبه ۲۶ اعتراض کردند و پرونده محکومیت ۵سال و ۳ماه آقای مددی به دادگاه تجدید نظر برای رسیدگی و صدور رای قطعی ارجاع شد.
در نیمه های شب ۹اردیبهشت ماه سال ۹۴ همزمان دو گروه از مامورین وزارت اطلاعات در ساعت یک بامداد به منازل شخصی آقایان ابراهیم مددی و داود رضوی هجوم بردند و پس از دستگیری این دو عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد و ضبط وسایل شخصی و تلفن همراه و کامپیوتر، نامبردگان را به بند های انفرادی ۲۰۹ زندان اوین منتقل کردند که هر دوعضواین سندیکا بعد از ۲۲روزاز بند ۲۰۹زندان اوین با قرار وثیقه صد میلیونی آزاد شدند.
رضوی در دی ماه ۹۴ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب محاکمه شد و به ۵سال حبس تعزیری محکوم گردید که پرونده وی هم اکنون در دادگاه تجدید نظر منتظر صدور رای می باشد.
با گذشت ۱۶ماه وسایل شخصی آقای رضوی از سوی وزارت اطلاعات تحویل وی داده نشده و تلاش های این عضو سندیکا برای بازپس گرفتن وسایلش هیچ نتیجه ای نداشته است.
ابراهیم مددی و داود رضوی هردو از بازداشت شدگان اعتصاب ها و اعتراضات رانندگان شرکت واحددر سال ۱۳۸۴هستند که مددی درسال ۸۶ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب در حکمی ناعادلانه به ۵/۳سال زندان محکوم گردید که پس از تایید در دادگاه تجدید نظر تا آخر حکم خود را دربند ۳۵۰بدون استفاده ازمرخصی تحمل کیفر کرد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.