احمد خاتمی: زندانیان منافق سال ۶۷ محارب بودند

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اعدام زندانیان سال ۶۷ در پی عملیات «مرصاد»، آن ها را «محارب» خواند و گفت: «آن چه امام راحل در سال ۶۷ صورت داد، کاری فقهی، قرآنی، ‌انقلابی و خدمتی بزرگ به ملت مسلمان ایران بود.»

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایسنا، «سیداحمد خاتمی» گفته است: «همه دولت‌های بعد از انقلاب مشروع بودند و تنفیذ ولایت را داشتند. بنابراین، اپوزیسیون دولت بودن در نظام اسلامی جایی ندارد.»

وی در بخشی دیگری از سخنان خود افزوده است: «در اروپا همایش برای منافقین می‌گذارند، در داخل هم کسانی همراه منافقین و داعش می‌شوند. منافقین، داعشی‌های ایران هستند. کسانی در کشور با امریکا، اتحادیه اروپا و بی‌بی‌سی کاملا آلوده همکاری می‌کنند. مسوولان به هوش باشند. اگر آن روز، آن خدمت جانانه را امام نکرده بود، امروز گرفتاری‌های فراوانی داشتیم، امنیت نداشتیم.‌ امنیت امروز ما مدیون آن حرکت انقلابی امام است.»

خاتمی گفته است: «شاگردان امام، آن هایی که دم از امام می‌زنند، چرا اجازه می‌دهند امام مظلوم و غریب شود. من به عنوان تکلیفم، خودم دفاع کردم و هیچ ترسی هم ندارم. رسانه‌های آلوده غربی تا جایی که ‌می‌توانستند این طلبه ناچیز را تخریب کردند و عکس‌های فتوشاپی آن چنانی علیه بنده درست کردند که خودم هم در خواب ببینم، وحشت می‌کنم. بنابراین از این حرف ها باکی ندارم.»

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.