کشف جسد یک تراجنسی در تهران

کشف جسد یک تراجنسی در یکی از خیابانهای تهران نقطه آغاز تحقیقات پلیسی شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رکنا، صبح ۶ دی ماه سال ۹۲ ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در تماس تلفنی از ماجرای پیدا شدن جسد دختر لاغر اندامی در یکی از کوچه های شریعتی شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد دختر لاغر اندامی که مانتوی کرم رنگ و شال مشکی و شلوار جین آبی رنگ که در کنار جوی آبی رها شده بود روبرو شدند.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس کشیک قتل در محل حادثه حاضر شوند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این قربانی ابتدا از سوی عامل جنایت خفه شده و سپس در این محل رها شده است.

کارآگاهان در بررسی های بعدی شماره تلفنی را در کف دست مقتول نوشته شده بود مشاهده کردند اما آخرین عدد این شماره پاک شده بود.

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به کمک تیم تشخیص هویت اقدام به بررسی اثر انگشت این دختر جوان کرده و مشخص شد وی دارای ۷ سابقه کیفری دارد که بارها به خاطر پوشش بد و بی حجابی دستگیر شده است و جالب اینکه تیم پزشکی قانونی از ترنس بودن این مقتول پرده برداشت.
تیم پلیسی در این مرحله پی بردند که مقتول که یک پسر ترنس است بارها به اسامی مختلف دختر و پسر دستگیر شده است و وی از سالها پیش با فرار از خانه به تنهایی زندگی می کند و هیچ کس اطلاعی از خانواده این پسر ترنس ندارد.

تجسس های پلیسی برای افشای راز این قتل معمایی ادامه داشت تا اینکه ماموران با گذشت ۳۱ ماه موفق شدند پسر جوانی را که آخرین بار با این مقتول همجنسگرا در ارتباط بوده دستگیر کنند.

این جوان ۳۰ ساله در حالی که اصرار بر بیگناهی داشت در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس آرش سیفی گفت: راننده آژانش هستم و چند ماه قبل از جنایت با قربانی آشنا شدم و ادعا می کرد که اسمش عسل است و هر بار که قصد داشت به خانه دوستانش برود با من تماس می گرفت و او را به خانه دوستانش می رساندم.

وی افزود: عسل مرا برای رساندن به خانه دوستانش می خواست و در این مدت به او علاقه مند شدم اما وقتی یکبار در خیابان به دختر جوانی که در کنار خیابان ایستاده بود ابراز علاقه کرد شوکه شدم و گفتم تو که دختر هستی نباید این حرفها را بزنی و آنجا بود که متوجه ترنس بودن این پسر جوان شدم.
باورش برایم سخت بود که عسل پسر است چون همیشه لباس شیک و دخترانه می پوشید و رفتارش هم مثل دخترها بود که پس از افشاگری به خاطر اینکه با احساسات من بازی کرده بود با هم درگیر شدیم و پس از پیاده شدن عسل دیگر از او اطلاعی ندارم.

پسر جوان ادامه داد: پس از اینکه رابطه ام با عسل تمام شد به سراغ دوستانش رفتم و از آنها شنیدم که عسل با افراد زیادی در ارتباط بوده و همیشه اقدام به سرقت از طعمه هایش کرده است.

در ادامه پسر جوان گفت: حتی از دوستان شنیدم که در یک پرونده جنایی نیز تحت تعقیب است و طعمه هایش نیز که هدف سرقتهای این پسر همجنس گرا شده بودند قصد انتقاگیری از او را داشته اند و من در این قتل بی گناهم.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی در این مرحله دستور بازداشت این پسر جوان را صادر کرد و تحقیقات برای بررسی شماره تلفن یادداشت شده کف دست مقتول ادامه دارد تا راز این جنایت همجنسگرانه فاش شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.