کارگران روزمرد شهرداری کرمانشاه چهار ماه حقوق معوقه دارند

جمعی از کارگران روزمزد شهرداری کرمانشاه ۴ ماه حقوق و مطالبات معوقه دارند که تاکنون پرداخت نشده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری مهر، طی روزهای گذشته تعدادی از کارگران روزمزد شهرداری کرمانشاه که از چند ماه گذشته تاکنون حقوق و مطالبات معوقه خود را دریافت نکردند دست به اعتراض زدند.

یکی از این کارگران اظهار داشت: از اردیبهشت امسال تاکنون یک ریال حقوق نگرفتیم. ما کارگران روزمزد فضای پارک‌ها هستیم و با پیمانکار قرارداد داریم اما چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکردیم.

وی افزود: کل حقوق ما به‌علاوه حق اولاد حدود یک میلیون تومان است که چند ماه گذشته حقوق‌های معوقه خود را دریافت نکردیم.

ایمانی بیان کرد: طرف قرارداد ما پیمانکار است و توجیه پیمانکار برای عدم پرداخت حقوق و مزایای ما این است که شهرداری پولی پرداخت نکرده و اصلا پولی وجود ندارد.

وی افزود: ما بیش از ۱۰۵ نفر هستیم که از اردیبهشت تاکنون حقوق دریافت نکردیم و متاسفانه بیشتر کارگران نیز مستاجر هستند و مشکلات مالی و معیشتی زیادی دارند.

ایمانی گفت: اعتراضات خود را بارها به مسئولان اعلام کردیم و تنها وعده‌های امروز و فردا به ما می‌دهند و خبری از پرداخت حقوق نیست.

لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته رئیس شورای شهر کرمانشاه، از پرداخت حقوق و مطالبات معوقه کارگران روزمزد شهرداری کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد که تعدادی از این کارگران از یک ماه گذشته تاکنون حقوق نگرفتند که به‌زودی پرداخت می‌شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.