آب ۴ شهر استان بوشهر قطع شد/”شکستگی خط سوم آب‌رسانی کازرون” عامل قطعی آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به سبب شکستگی خط سوم آب‌رسانی کازرون در شش کیلومتری بوشهر، آب ورودی به شهرهای بوشهر، چغادک، دلوار، عالی‌شهر و روستاهای در مسیر تا صبح فردا قطع است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم، کیقباد یاکیده از قطعی آب ۴ شهر استان بوشهر و روستاهای در مسیر خبرداد و اظهار داشت: به سبب شکستگی نقطه‌ای از خط آبرسانی سوم کازرون در شش کیلومتری بوشهر حدفاصل احمدی تا چغادک آب شهرها و روستاهای در مسیر قطع شد.

وی با بیان این‌که کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اکنون در صدد کاهش فشار آب در خط آب‌رسانی هستند تصریح کرد: پس از تخلیه کامل آب از خط آب‌رسانی یادشده، عملیات بازسازی از ساعت ۱۳ امروز آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر با بیان این‌که عملیات بازسازی شکستگی خط انتقال آبرسانی سوم شش ساعت به‌طول می‌انجامد تصریح کرد: کارکنان شرکت آبفای استان بوشهر از هم اکنون عملیات لازم برای تعمیر اساسی این خط آبرسانی انجام داده‌اند که پس از پایان عملیات، آب به خط آب‌رسانی منتقل که تا ساعت ۸ صبح فردا آب در شبکه آب‌رسانی و شبکه توزیع شهرها و روستاهای یادشده جاری می‌شود.

وی افزود: در جریان بازسازی خط انتقال آب‌رسانی یادشده آب ورودی شهرهای بوشهر، چغادک، عالی‌شهر و دلوار، روستاهای حسینکی، سرمل، احمدی، دویره و روستاهای نوار ساحلی قطع می‌شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.