پنجمین قربانی کودک‌آزاری طی دو ماه

 پسربچه ۹ ساله‌ای که آثار متعدد کودک‌آزاری بر پیکر نیمه‌جان خود دارد، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امدادی مشهد با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از قدس‌آنلاین، محمدامین کودک ۹ ساله‌ای که بنا به اظهارنظر پزشکان و قاضی ویژه قتل عمد، مورد کودک‌آزاری بی‌رحمانه قرار گرفته درحالی دچار مرگ مغزی شد که پنجمین قربانی کودک‌آزاری طی ۲ ماه گذشته در مشهد است.

جسم نیمه‌جان این کودک درحالی شب یکشنبه گذشته به این بیمارستان منتقل شد که بر اثر صدمات وارده به جمجمه‌اش، بیهوش بود و معاینات بعدی پزشکان و کادر درمانی بیمارستان، ضربه مغزی کودک را تأیید کرد.

در تحقیقات مشخص شد که مادر ۲۹ ساله این پسربچه حدود یک سال پیش از پدر او که معتاد کارتن‌خواب بوده طلاق گرفته و با مرد ۳۲ ساله دیگری ازدواج کرده است.

ناپدری و مادر این پسربچه به مقام قضایی گفتند که او کودکی بیش‌فعال بوده و احتمالاً بر اثر زمین خوردن یا شیطنت‌های کودکانه‌اش دچار آسیب مغزی شده است.

آن‌ها با رد ادعای کودک‌آزاری و اذیت و شکنجه فرزندشان، آثار کبودی و سیاهی‌های بدن او را نیز ناشی از همان بیش‌فعالی کودک عنوان کردند.

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در همین‌حال با توجه به وضعیت کودک و صدمات وارد شده به وی دستور بازداشت ناپدری و مادر این کودک را صادر کرد تا تحقیقات بیشتری به منظور روشن شدن واقعیت ماجرا انجام شود.

این درحالی‌است که پزشکان بیمارستان امدادی مشهد با توجه به نتایج آزمایشات و معاینات انجام‌گرفته احتمال مرگ مغزی این پسربچه را قریب‌الوقوع دانسته و امیدی به بازگشت دوباره این کودک به زندگی ندارند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.