یک هزار خانوار محروم روستایی در آذربایجان‌شرقی نیاز به بخاری دارند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: هم‌اکنون حدود یک هزار و ۸۶۰ خانوار محروم روستایی استان در آستانه فصل سرما نیازمند بخاری گازی هستند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از قدس آنلاین، خالد سیار اظهار داشت: طبق نیازسنجی انجام شده، حدود یک هزار و ۸۶۰ خانوار نیازمند بخاری گازی، ۹۷۳ خانوار نیازمند بخاری نفتی و یک هزار و ۹۲۰ خانوار نیازمند آبگرمکن گازی شناسایی شده‌اند.

وی از مردم و خیران استان خواست تا با کمک‌های خود در آستانه فصل سرما اقدامی خداپسندانه برای رفع نیاز این خانواده‌ها انجام دهند.

سیار ادامه داد: کمک‌های خیران استان در تامین نیازهای گرمایشی خانواده‌های نیازمند روستایی می‌تواند دغدغه‌های آنان را در فصل سرما رفع کند.

وی تصریح کرد: نیازهای خانواده‌های تحت حمایت به بخاری‌های گازی و وسایل گازسوز بیشتر است و خیران و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی، لوازم خانگی مانند آبگرم‌کن، بخاری گازی، اجاق گاز و سایر وسائل گرمایشی استاندارد را به خانواده‌های نیازمند مساعدت کنند.

سیار مشارکت خیران و مردم را در تامین نیازهای گرمایشی خانواده‌های نیازمند موثر دانست و اظهار کرد: هم اکنون ۱۹ هزار و ۷۴۱ خانوار تحت حمایت این نهاد در روستاها سکونت دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه مددجویان باشد، خاطرنشان کرد: از خیران استان می‌خواهیم تا با کمک‌های خود در فصل سرما یاری‌گر این نهاد در خدمت‌رسانی هر چه بهتر به نیازمندان باشند.

وی تاکید کرد: خیران استان برای کمک به خانواده های نیازمند می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۰۴۱*۱*۸۸۷۷* با وارد کردن مبلغ مورد نظر و یا با شماره حساب ۰۱۰۵۵۸۳۱۳۲۰۰۱ نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در تمام شعب استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.