مجتبی ذوالنور: طبق عدالت اسلامی چندین اعدام در انتظار “سران فتنه” است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر عدل اسلامی بخواهد درباره سران فتنه اجرا شود چیزی کم‌تر از چندین اعدام در انتظار آن‌ها نخواهد بود و امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رأفت اسلامی است نه جفا در حق آن‌ها.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از فارس، مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: اگر عدل اسلامی بخواهد درباره سران فتنه اجرا شود چیزی کم‌تر از چندین اعدام در انتظار آن‌ها نخواهد بود و امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رأفت اسلامی است نه جفا در حق آن‌ها، چون اگر حصر برداشته شود جایگزین آن آزادی نیست و با این همه جنایت در حق مردم و نظام غیر از اعدام جایگزین دیگری وجود ندارد، بنابراین چرا برخی این همه زمینه‌سازی کرده و ذهن مردم را خراب و برای نظام سلطه امید واهی درست می‌کنند. در حالی که باید به دغدغه‌های مردم توجه کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: یکی از انقلاب‌های رنگی که بی‌نتیجه ماند جنبش موسوم به جنبش سبز بود که با رهنمودهای جرج سورس و مؤسسات مختلف شکل گرفته بود؛ در انقلاب‌های نرم و رنگی، یک رنگ به عنوان نماد آن انقلاب انتخاب و روی آن برنامه‌ریزی می‌شود و یکی از بسترهای انقلاب رنگی، انتخاب‌های ریاست‌جمهوری است و در واقع انتخابات مجلس، شوراها و خبرگان چنین ظرفیتی ندارد.

ذوالنور اظهار کرد: این نهایت ساده‌لوحی است چرا که ۱۳ماه قبل از انتخابات ۸۸ یعنی در سال ۸۷ چند نفر از چهره‌های ملی مذهبی به آمریکا رفتند و در جمع سران اپوزیسیون که با حضور مقامات آمریکایی برگزار شد برای انتخابات سال ۸۸ ایران برنامه‌ریزی کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نشست ۲ خروجی داشت؛ از همان زمان زمینه‌سازی برای جا انداختن شعار تقلب و نیز پافشاری بر ابطال انتخابات شکل گرفت و آن تیم به ایران بازگشت و ۴ ماه بعد هم کمیته صیانت از آرا تشکیل شد که همه می‌دانید چه کسی آن را تشکیل داد و اعضای آن کمیته چه کسانی بودند لذا من نمی‌خواهم اسم آن‌ها را بیاورم.

ذوالنور گفت: سران فتنه باعث شدند که نظام سلطه برای شکستن مقاومت مردم تحریم‌هایی را اجرا کند و تحریم‌هایی که امروز مردم سختی آن را به دوش می‌کشند مرهون اقدامات سران فتنه است و این زجر ۷ساله مردم قابل بخشش نیست و کسی نمی‌تواند در قبال آن اغماض یا ترحم به خرج دهد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.